Skevare än lutande tornet i Pisa

Jag är fan skevare än lutande tornet i Pisa! Går från att frysa ihjäl av kyla till att överrumplas av värmevågor på tre röda som en jävla klimakterietant! Dessutom vill jag fortfarande slita ut min livmoder pga av att smärtan i den skulle kunna generera ilska i en hel jävla smurfstad. Dessutom är den sömnlösa tröttheten lite jobbiga, bara går runt och väntar på att kunna somna gott och bli pigg för jag blir annars på bajshumör och inte taggad på ens de mest roliga saker i livet! Och jag börjar också förstå vad allt detta beror på, liksom att jag kan vara helt blank i mina känslor kan jag bara trippabaconflippa om och bli superkänslosam, fast det kanske inte direkt är något nytt.. Jag tyckte faktiskt det var ett mycket sorgfyllt avsked av Desperate Housewives, supercheesy, sorgligt men fint och-så-levde-de-lyckliga-i-alla-sina-dar-slut, I like my fairytale endings. Fast att jag sen inte ens kan nämna Titanic eller Pocahontas utan att bli emotionellt ostabil behöver vi inte ta upp... Och HALLÅÅ, RICKY MARTIN, DENNA LÅT HADE NÄSTAN FÖRTRÄNGT JU!!♥ Lugna Favoriter 104,7 FOREVER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0