oh OH oh OH oh OKEY

Trots att Rebecca & Fiona på grönan lockade kände jag att jag valde rätt som stannade hemma igår, hängde med ben, jerry och jennifer och kollade på Avatar. OH HELL TO THE NO att jag skulle orka ta mig ut i rövhålsvädret så trött som jag var! Fin första juni, verkligen, blev ju ändå lite lökig I MIN VINTERPOLO. Idag fyller mamsen år och det enda jag bidrar med är mina excellenta blåbärsmojitos och att inte vara hemma ikväll. Går på artonårsfest och firar henne på så sätt istället and it works for everybody! Men att få upp feststämningen när det är sånt här väder och magen värker är inte det lättaste...om inte DJ MÄNGE is in tha house!! Han bah langa festlistan, crankade upp basen och BAM nu är jag fucking taggad på att vingla i mina klackar lagom berusad på mitt rosa bubbel mingla skiten ur alla.
Mmmm jag vill bara gå ut och GOSA i det underbara regnet verkligen, spela in en deprimerande musikvideo eller två. Det vill jag göra
bah övar in sjysta dansmooves redan nuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0