WILLIAM, SPRINGER DU MED DINA ORGAN!?

Kan min dator vara lite segare snälla!!!??! Skulle verkligen vara så himla dödsskönt. Efter att ha bakat kladdkaka, kommit underfund med saker om mig själv och ätit en kakbit är jag nu i ett väldigt härligt illamående tillstånd och att min livmoder känns som om den fortfarande gör uppror mot mig hjälper inte direkt. Men vafan det är det värt när man hade en så trevlig kväll igår, för när vi äntligen kom fram och hade krigat oss igenom regn och ilska och jag fått i mig rosa skumpa var tillvaron så fulländad. Och allt blev verkligen inte som vi hade tänkt oss, för det blir det ju aldrig men det är ju ändå det som är så kul. Återigen en kväll jag har många finfina bilder och mer eller mindre minnen ifrån! Dessutom var pappa bäst i världen som vanligt och kom och hämtade mig från yttre Kummelnässkogarna så jag slapp alla bussäventyr i mitt tjackhoriga utseendestillstånd. Och JA, JAG GILLAR ATT INTE BEHÖVA SOVA ENSAM TROTS ATT MAN BLIR DET ALLRA OFRÄSHASTE EFTERÅT MEN DET ÄR VARMT OCH FAN NAJS. It should be a FUCKING human right! Som ni märker håller mina aggressioner i sig och KÄÄFTEEEN har varit ett välanvänt ord idag men nu spricker det ändå upp på himlen och solen tittar fram, kanske mitt humör följer samma spår? Hahaha lol på mig själv that was the mesigaste jag kläckt ur mig på länge!! Men tagga köttfärslimpa till middag kommer ju inte kräkas alls. Piggar upp mig med att tänka på att skolan är typ finito för året och William Spetz fantastiska youtubeklipp. Kolla på ALLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0