DOCTORS SAY I'M THE ILLEST CAUSE I'M SUFFERIN' FROM REALNESS

Nu är det exakt en månad kvar tills jag är en myndig kvinna, och nu längtar jag verkligen. Jag vill bara göra så mycket, se så mycket, uppleva så mycket. Den här staden, landet, är så tråkigt och det beklagade ida och jag oss över på stan idag över en fika inomhus på ett café (eftersom det inte verkar existera några uteserveringar i den här sketna staden). För någon vecka sen tyckte jag riktigt mycket om stockholm men nu är jag så less på det. Jag vill bara vara i ett annat varmare land, i en skönare kultur, bland vin, kaffe, ciggaretter och gärna macaronger. Jah, frankrike. Och ännu jobbigare är att Way Out West gjorde den mest fantastiska bokningen idag, nämligen ofwgkta, och nu måste jag nästan åka dit för annars dör jag lite. Men pengar är ju alltid det återkommande problemet och min ickeexisterande förmåga att skaffa jobb. Men jag har faktiskt kors i taket och besticken i lådan sökt sommarjobb nu, en helt enastående insats när det kommer till mig. Istället för att ta igen en massa missat plugg nu så ska jag också skriva CV för det är faskemej mer prioriterat.

Och så vill jag ju också se kungarna när de kommer till stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0