jag fick ett vardagsrum fullt av fina citrondiskmedel

Här sitter jag fast jag egentligen borde gått och lagt mig redan när jag blev rikstrött och fick ont i huvudet. Men har jag inte gjort något nödvändigt, jag har varken fotat vatten eller något annat som var så tråkigt att jag inte ens kan komma ihåg vad det var! Istället har jag suttit och garvat åt Filip och Fredrik, sökt pris på heliumballonger och kollat bilder på Tyler. Jag gillar Tyler. Lucas är också väldigt najs men Tyler är bäst. Han har rörelser som Jagger och kan verkligen släppa objektet när det når en hög temperatur, mhhhmm meet me by the lake n' shit!!
daaaeeeeemn!!

Kommentarer
Postat av: Idahsöxososl

Och om en neger får en attityd, släpp objektet vid en hög temperatur!lz möss

2012-03-09 @ 23:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0