NICE

Sitter fortfarande och funderar över hur jag kunde ge 50 spänn för en cigg. Och värst av allt att jag inte har det blekaste minne av det!!! Jag som trodde jag kom hem som en rikare kvinna inatt/morse efter att ha hittat en skrynklig tjugolapp och en orökt cigg i slussen. Så var ju inte fallet och dessutom slängde jag mina vidriga strumpor på slussenperrongen.. Jarråå, vi hade helt enkelt en trevlig kväll hos Simon med musik, sanning eller konka, shots och dylikt. Lite avskedsfest för mig, Lydia och Niklas (SNOPPLAS) med våra underbara babes och hunks. Vi ska ju åka till Nice om ca 12 timmar vilket jag inte riktigt kan fatta och jag sitter fortfarande här och vet inte vad jag ska packa med!!!!!!

Hela dagen har jag spenderat lite skev och trött varierat med att vara väldigt hyper. Gick upp tidigt med lite vätskebrist och läste naturkunskap och lökade sen runt på Moderna Museets utställning, åt zooapor, pimpim och fruxo som mat och satt på vingliga fällstolar bara för att se våra konstverk som vi skickat in dit. På vägen hem åkte vi förbi bästa pizzerian och köpte godaste pizzan som jag lyckligt slaffsat i mig och snart väntar amerikanska pannkakor och Ben & Jerry's. Hela familjen är lite bakis och vi bara äter ALL the good food in the world!! Imorgon sitter jag i lägenheten i Nice, jag längtar massor samtidigt som jag redan saknar allt här hemma litegrann. Men det kommer bli så NICE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0