I want a bad, bad schimpans

Jag har ju verkligen inte gjort något av nytta idag förutom att äta pannkakor, sitta och skratta åt allt och nu när jag nös ut en bit pannkaka ur näsan fattade jag varför den runnit hela kvällen och jag nyst som en sate! Eller JO jag har bokat angelägna saker och tagit del av religiösa skrifter. En tant i rosa fågelbo-hår kom nämligen fram till mig på tågstationen och önskade mig en trevlig dag med ett "Tröst för de deprimerade"-häfte med lite vägledande ord från Gud, perfekt förberedelse inför mitt och idas kyrkbesök på torsdag! Det är ju ändå krajstihimmölfäärd!! Fast jag är taggad på att rentvå min synder och horerier i kyrkan är jag minst lika taggad på att FUCKA UR KNULLA HUUURUR OCH BÅTAR OCH HOROROROROR TILL MASKINEN PÅ ONSDAG!! Men som sagt, om det är att synda så ska denna sparven bekänna sina synder dagen efter AND GODS LIGHT SHALL SHINE UPON THIS LOST SPARROW. Jag förstår inte varför allt ska handla sparvar dock men är det guds vilja så visst. Nu ska jag lyssna på lite mer good old patrik isaksson och göra lite mer ingenting eller kanske t o m ta och applicera mig i sängen för en god natts sömn och ett uppvaknande till pannkaksfrukost!

Och kom ihåg att "Gud värdesätter även de oansenligaste sparvar", visa ord som inte ens ghandi (gandhi!? fortfarande osäker på that stavning..) kunde kläcka ur sig
vildmarksfotografen Per fotar säkert inte bara finfina vargar utan säkert även en och annan gråsparv och bofink!

Kommentarer
Postat av: ida

HAHAHAHAHAHHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHHAHAA JAG GRÅTER DU ÄR BÄST

2012-05-15 @ 13:10:06
URL: http://aboveandbeyond.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0