BALL SO HARD

Har struttat runt här hemma i mina exklusivaste trosor, raggsockor och bästa Jay z och Kanye West tröjan hela dagen utan några som helst problem i världen. Allt är klart, fixat, gjort, avslutat, besticken i lådan, DADDY'S HOME!! Och förutom att jag fick försenad födelsedagspresent igår i form av rosa bubbel och vaniljfudge (som bäddat för lyxigt mingel!!!) så kickade jag igång sommarfriheten med kanske mitt livs allra bästa kväll. Drygt två timmar tårögd lycka, dans, skriksång, lökiga byxor (och jennifers spräckte byxorna), watch the throne och globen fylldes med jays och kanyes stämmor, bästa låtarna och den dansande publikens jubel. När WE'RE HERE TO SKATE TO ONE SONG, AND ONE SONG ONLY ljöd ut ur högtalarna var det seriös tinnitusvarning, låt säga att varning-för-hög-volym-mätare-örat från mellanstadiets matsal hade sprängts och smällts som OST och publiken BALLED SO HARD, lika hårt alla 6 gånger de körde den. Själv trodde jag att jag hade dött och kommit till himlen och gåshuden var helt okontrolerbar! Nu vill jag bara gråta för att det är över men samtidigt kan jag inte det för att jag är så vansinnigt lycklig att jag fick uppleva det!!! Och nu verkar mina myndiga plikter kalla, smågrabbarna behöver jarra, men då måste man ju ta sig utanför dörren...

Nu langar jag ALL the feta bilder från the BEST NIGHT EVER <33896225
klickeliklicka för några najs suprises

Kommentarer
Postat av: MAAA

ÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅHHÅÅHHÅÅHÅHÅHÅHHÅHÅHÅ MAJ GADD

2012-05-30 @ 22:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0