me, myself and I

Har varit så himla sugen på att skaffa pojkvän (för man kan ju verkligen skaffa en pojkvän bara sådär som en hund, bara åka till en kennel, hämta upp honom och sen vaccinera honom :)) men varför egentligen!? För att ha någon att spendera den kalla, mörka hösten och vintern med? Det har gått asbra hittills utan och jag älskar att bara vara med mina kompisar. Är det för att bara ha någon att mysa och sova med och gosigosigos? Ööh nej har kommit på att det är skönt att skeda ca 5 min tills man är lökig som en markatta och man totalt klibbat fast i varandra, man vill inte längre ha en hård arm att ligga på, man vill bara byta sovställning, kanske vända på kudden, sträcka ut sig i sängen och inte ha någon som typ andas en i örat. Det är klart att ibland är det mysigt men oftast är det bara själva föreställningen av att skeda som är najs, seriöst! Och nu säger jag inte bara detta som ensam och bitter fitta för jag har faktiskt verkligen börjat på ritkigt uppskatta att vara singel! Kanske jag fått annan energi nu när jag inte ätit något onyttigt, socker eller kolhydrater över huvud taget på två veckor, känner mig fan bäst i världen! (trots att jag mest av allt vill trycka i mig en hel truck-load av rostade mackor med ost och marmelad just nu...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0