at least you tried

Har verkligen insett att genom att bara låta saker vara att det aldrig blir som man tänkt och hoppats. Sen har jag ju även ett problem med att över-hypea allt något fruktansvärt, men det är okej bara om jag verkligen bestämmer mig för att det ska bli så. Ibland bara ger jag mig faa-aan på att det ska bli som jag vill och då gör jag allt för att verkligen få det att inträffa.
 
Hittade nu det här utkastet jag skrivit för några veckor sen, och det är väl lite mer så här jag borde tänka nu! Jag har väl levt i ångest/stress/någonting oskönt och på något sätt skapat mig en spänd mage the size of a balloon, vilket stressar mig ännu mer. Men men det är något som ska gå över har jag bestämt för jag gillar mitt liv och att jag inte hatar det faktum att jag faktiskt lever som en hyffsad sund människa. Missförstå mig inte nu för jag är fortfarande crazy dramalover_94 och det vill jag aldrig sluta med men lite sunda levnadsvanor vid sidan om är ju helt okej. Så jag måste sluta att försöka toppa allt hela tiden bara tänka att jag i alla fall försökte ¯\_(ツ)_/¯
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0