GOOD TIMES


Heheheh, "cowboy afterparty"! :P

Två bilder från gårdagen som Linda tog.

Efter jag kom hem från Barca (som verkligen var superduuuper!!!) så har jag lanat, ätit massa gott, fått ansiktet tejpat, ryggen maserad, gjort enminutersbullar, sovit, ätit frulle och myst en massa hos luddiee. Sen när jag väl kom hem från det blev det väldigt bråttom att tvätta mitt gröna, fettiga hår innan jag skulle iväg på nästa grej, nämligen en myspysig födelsedags middag!! :D Fick en ordentlig dos av tårta (tjockar till mig ordentligt nu på lovet) men fick inte sova över för mamma och pappa tycker att jag behöver sova ordentligt, vilket känns lite överskattat enligt mig. Fast det kanske var bra eftersom jag vaknade kl 14 idag, sköönt att sova men samtidigt hinner man inte göra så mycket när man typ sover bort dagen, hehe. :P Jaja, ikväll har jag också lite planer, eller först och främst tvingade päronen mig att äta hemma och hänga lite med dem, men sedan har jag andra grejer planerat.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0