UNHEALTHY ADDICTION




Silvrigt hos ACNEs vårkollektion. Tur för min plånbok att den där väskan inte kommer ut i produktion för annars hade jag nästan varit tvungen att köpa den. Men gaaaaah vad den där jackan är to die for....








sources: Columbine, Emsedge, StyleByKling, Knighttcat, Vanillascented, WhereDidUGetThat

Jag heter Josefin och har ett ohälsosamt beroende av silver! Nämen skämt åsido, jag har verkligen märkt att jag går och drar i allt som är något sådär silvrigt när jag är ute och shoppar, men det är ju såå fint! :D Någon vecka sedan köpte jag faktiskt en silvrig jacka från Beyond Retro som är riktigt cool och lite galen, känner mig lite som från Tillbaka till Vintergatan när jag har på mig den. Särskilt fint blir det när jag kombinerar den till mitt grå/silvrigt stickade linne/klänning. Silver på silver liksom, plus lite silversmycken. ;) Jag kan aldrig få nog!!


Eftersom silver är som mitt knark tycker jag att den här låten är ganska passande! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0