Borta bra, men hemma bäst!

Det var underbart i Grönklitt, men nästan ännu härligare att få komma hem till varmare väder! För idag har det verkligen varit otroligt varmt, och fint! Jag har spenderat stor del av dagen ute på altanen, väl där ute har jag inte orkat blogga förrän nu. Jag hann även med pappa och brorsan en sväng till köpcentret, där det fanns mängder med snygga kläder ( gör det inte alltid det, kan man undra?! ) Jag bara älskar alla vår/sommar kläder, tunna tunikor i småblommiga mönster, tan-färgade gladiatorsandaler, ljusblå jeanskjolar och shorts plus mycket mer. Men jag får bärga mig och inte gå loss på allt än, sommaren är ju inte här än. Och det kommer säkert en massa fler kläder till butikerna.

Åter till vintern, i Grönklitt var det också fint väder, så man fick åka skidor i ganska lätta kläder. Vi bodde som vanligt i en hyrd, mysig stuga. Tre dagar gick snabbt när det fanns så mycket man ville göra, längdskidåkning, slalom och så ville man ju mysa i stugan. Vi hade såklart med oss marshmallows som man kunde ha i varm choklad eller grilla i brasan.
Sista dagen var vi i backen nästan hela dagen. När mamma och jag stod i liften såg vi två killar som åkte snowboard, I BARA KALSONGER ( det var lite mer täckande boxerkalsonger, men ändå.. ) De måste ha slagit vad om att göra det med någon kompis, jag och mamma garvade i alla fall det-så-kallade arslet av oss! Haha.


Stugbyn där vi bodde

Vår stuga

En till bild av stugbyn där vi bodde

Skymning och månen


Skymningsfärger

Bilderna är mycket finare i större storlek, men, men.. Jag lägger upp fler bilder lite senare, nu ska jag äta! :)

<3 Miss J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0