Fler bilder

Innan jag lägger upp bilderna vill jag bara berätta. Gucci har varit hur gosig som helst idag. Han jamar och stryker sig runt benen hela tiden, just nu ligger han och kråmar sig i min vänsterhand och tuggar lite på datorkanten! ^^, Han måste verkligen saknat oss när vi var borta, fast det bara var 3 dagar. Undra hur han kommer att vara efter att vi har varit i finland i en vecka??! Vi åker nämligen dit på onsdag. Jag får väl gosa med honom ännu mer än jag redan gör! :)

Bilder från Fryksås ( trodde att det hette "flygsås" när jag var liten ) i Grönklitt:





YES, jag hittade just lite godis i resväskan som blev kvar från bilresan igår, mumsigt!







Jag försökte ta så proffsiga bilder som möjligt med min enkla digitalkamera, hoppas ni gillar dem! Det kommer ännu fler imorgon! Hehe ^^,

Ha en trevlig kväll
Kramar / / Miss J


Kommentarer
Postat av: Emma

Och gott om inte annat ; )

2009-04-06 @ 22:21:18
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0