Självkänsla

Sjuksystern och kuratorn kom till vår klass för att prata med oss tjejer om självförtroende och självkänsla. Jag har verkligen ingen självkänsla, jag är nämligen grymt bra på ge mig själv pikar och se allt som jag är dålig på. Ibland blir jag verkligen trött på mig själv!! Och jag vet att det kanske låter väldigt ytligt men jag mår bra och känner mig glad när jag har på mig kläder som jag gillar och är nöjd med. Så, idag var jag i alla fall glad för jag var rätt nöjd med mina kläder(tills jag kom hem, började göra läxor och märkte att jag är dum i huvet och inte fattar ett dugg). En casual men snygg klädsel!

Dagens Outfitt:


¤ Tunika & Leggings - Gina Tricot
¤ Halsduk - H&M
¤ Armband - Urban Outfitters


Ha det bra!
//MissJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0