Nacho fredag!

Äntligen är skolveckan slut, härligt!!!! I morse trodde jag nästan att jag inte skulle orka gå upp, på riktigt.

Jag och min lillebror gjorde middagen ikväll. Fast det var ganska lätt; Nachos med kyckling. Gott och lätt! Tyvärr så glömde vi guacamolen, men den får vi ha med nästa gång. :) Nu ser jag på Let's Dance och bloggar.

Jag tänkte tipsa er om den mascara som jag använder. Den heter Kanebo International 38 grader C. Som ni förstår på namnet så går den att tvätta bort med 38 graders vatten. Den kladdar inte heller om man gråter eller blir lite blöt(bara om man börjar gnugga). Den är helt enkelt lätt att applicera, tvätta bort och ser grymt snygg ut!!! Lööövli.



Ai caramba!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0