Danmark, here we come..

Fick veta för bara ett litet tag sedan att vi ska åka till Göteborg och sedan till Danmark, imorgon! Vad ska jag packa?!? Har någon några bra tips på vilka affärer jag måste besöka när vi är i Köpenhamn??

Här är Blåbärs cheesecake:n som jag bakade för någon dag sedan. Vi åt den till efterrätt igår och Jennifer var också här. Det blev som om vi firade hennes födelsedag lite i efterskott, för hon fick sin present samtidigt. :)

Jag gjorde en smoothie i lager bestående av "hallonpurée" och "blåbärspurée" och lite vaniljglass på toppen! :P

Kommentarer
Postat av: MissMessyHead

SV: Tack. Nice cheesecake!!

2009-07-12 @ 20:41:31
URL: http://fanfreakingtastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0