A Daughter's love

Jag såg på hyllningscermonin som hölls till minne av Michael Jacksons liv. I slutet talade flera av Michaels syskon, men det som verkligen rörde mig var när hanns 11 åriga dotter tog mikrofonen. Inget barn ska behöva mista sin förälder i sådan ung ålder. Jag tycker synd om henne, hennes syskon och alla andra barn som förlorat en eller båda föräldrar. Därför var det otroligt starkt av henne att ställa sig där och verkligen tala om att hon inte kunde haft en bättre pappa och att hon älskade honom så mycket. Det måste varit svårt för alla Michaels barn att växa upp med att höra skvaller, tvivel och anklagelser mot deras pappa. Men samtidigt fanns det så otroligt många människor som avgudade 'Kungen av Pop'. Det var hur som helst verkligen en rörande och fin avslutning på den vackra cermonin!
*Snyft*, nästan hela familjen ( jag och mamma ) bölade ( verkligen bölade ) när vi såg detta! :''(

Kommentarer
Postat av: MissMessyHead

Sv. Tack. Love shoes!

Haft en trevlig kväll?

2009-07-07 @ 23:46:53
URL: http://fanfreakingtastic.blogg.se/
Postat av: aPELSINJ0Z [JOZEFIN NILSSON]

SVAR: ohyes, men grymt jobbigt att renovera allt själv med killen xD de tar ju ett tag o vi har bara en månad på oss :O

2009-07-09 @ 20:31:02
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0