KATE THE GREAT



sources: knighttcat, studdedhearts

Idag har varit en riktigt bra dag, även fast det var måndag. När mamma väckte mig imorse var jag inte alls trött. Sedan, i skolan gjorde vi ekonomiprovet, så nu är det överstökat. Sen fick vi även reda på vad vi fick för poäng på första delen av nationella matteprovet i fredags, och det gick skitbra! När jag kom hem kollade jag även resultaten av svenska nationella proven och det sammanslagna betyget var MVG!!! Yeeayy!! :D Så nu unnar jag mig själv med att göra massa strunt på datorn när jag egentligen borde plugga ännu mer. :)

Btw, jag har blivit helt beroende av den här låten. Egentligen är det en parodi av New Moon, men jag fastnade på låten. Ni måste bara se de här andra parodierna också: Jacob och hans powerwalk, HAHHAAHA. Den här är så kul för att Bella och Esme pratar så himla roligt, abortionisten är också kul! Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0