A WHITE BLANK PAGE

Jennifer Pugh for Numéro May 2005

Chillar gal1, käkar juleskum och lyssnar på dubstep. Förbereder mig inför det som typ är terminens sista skolvecka! Det är helt SJUUKT vad tiden gått fort, får ångest över att en sjättedel av gymnasiet redan gått, jag vill inte att det ska ta slut! :P Men jag ser verkligen fram emot jul och nyår, det ska bli så härligt. Just nu är jag fortfarande lite chockad över det som hände i stan igår, sprängningar och terrorhot liksom - i lilla STHLM!! Knas! Planer för dagen är iallafall att stanna hemma, softa och plugga. Tänker inte åka till stan och riskera att sprängas i bitar eller liknande, det orkar jag inte.. Nu: NO och lite mer dubstep och mumford.. <3 :D (alltså NO:n är tummen ner, med hjärtat syftar jag förstås på dubstep och mumford!) Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0