dance dance dance






Lite fler ego-bilder som jag tog på Kreta, mmmyyyyss! ^^, Ska fixa och trixa lite mer med de andra bilderna innan de kommer upp här. Annars, helg, wohoo! Det gillas starkt! Blir tyvärr en del plugg till franskaprov men imorgon blir en trevlig dag med en tur till stan med kompis och sen lite mys på kvällen! :) Nu ska jag tjocka mig med naturgodis, MUMS!! :D

Här är några grymma låtar som jag lyssnade mycket på i Grekland!!


Free Fallin' - John Mayer


Bromance (The Love You Seek) - Tim Berg (spola fram introt typ 1 min)


Från och Med Du - Oskar Linnros


The Sea - Morcheeba


Electric Feel - MGMT


Kids Acoustic cover - The Kooks


Slide - Goo Goo Dolls


Dance Dance Dance - Lykke Li


Kommentarer
Postat av: Antonia

Tänkte precis skriva hur du blev så brun sen kom jag ihåg. Du har ju varit utomlands!!! Fyfan vad härligt. Kan du inte lägga upp bilder därifrån och suckta oss andra ?;)

2010-10-10 @ 21:11:47
URL: http://neverdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0