PROENZA SCHOULER









sources: Jak&Jil, Style

Här är en godbit från Fashion Week i New York. Proenza Schoulers vårvisning var i det stora hela riktigt smaskig och andades verkligen Proenza Schouler-stilen, enligt mig. ;) Gillade särskilt det gula(!! har verkligen börjat älska gult den senaste tiden), transparenta, blandningen av de olika materialen och assesoarerna, fast skorna var verkligen inget speciellt, jag hade förväntat mig mer efter de fantastiska skorna från höstvisningen och förra vårvisningen. Dem här var ganska basic, spetsiga, i princip enfärgade pumps men jag tror de valde lite enklare skor för att passa kläderna, de ville väl inte göra det alltför extremt.


source: Jak&Jil. Skor från förra vårvisningen (2010).


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fett snygga bilder. Gillar att de första är så färgglada :)!!

2010-10-10 @ 21:16:10
Postat av: Anonym

Fett snygga bilder. Gillar att de första är så färgglada :)!!

2010-10-10 @ 21:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0