BEL AUTOMNE












Photos by me.

Lite redovisning av helgen då: Härlig fredag med fika på Fåtöljen efter skolan tillsammans med Jennifer, Siri och Louise. Trevligt att vi kunde samlas alla fyra igen för det var ett tag sen senast. :) Lördag spenderade jag på stan med Idis pidis och Luddi. Shopping var det och lunch på Riche. Idag sov jag lääänge och sedan blev det en mysig promenix med Jennifer i det perfekta höstvädret. Insåg att jag verkligen älskar att ha höst just nu, även fast sommaren gick fort så känner jag mig rätt klar med den. Sen längtar jag ju i för sig till julen, men just nu vill jag ändå ha höst, i alla fall den här fina, soliga, färgglada hösten. När jag kom hem var det bara att sätta sig ner och göra klart inlämningsuppgiften tills imorgon, det blev ett argumenterande tal och en intervju med Homeros. Nu känner jag att förkylningen håller på att komma tillbaka. :( Just nu är huvudet helt slut och det gör ont i ögonen så jag ska bara längtar till min gosiga säng! Natti natti :-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0