TONIGHT'S GONNA BE A GOOD NIGHT


Gollum och psykopat! ;)






Marabou Vintervit!


Gick till skolan i SNÖOVÄDER igår morse! Snön har kommit alldeles för tidigt! Men skoldagen flöt och efteråt var vi tre glada tjejor som tog en sväng förbi Buttericks i stan för att kolla in smått och gott inför kommande Halloweenfester. På kvällen hade vi egentligen tänkt att se på bio men det funkade liksom bara inte så vi bestämde oss för att ha lite mys hemma hos mig. F

örst kom Ida, Harriet och Amanda över och vi snackade, åt choklad och frossade i nagellack. ;) Sedan, när Simon kom, tänkte vi spela lite Wii, men det ville inte samarbeta så det fick bli Xbox istället. Ida och Amanda tog sista saltsjöbanan men Simon och Harribo stannade för att ta en senare buss. Så vi snackade vidare och såg halva The Hangover när vi plötsligt inser att klockan är 2 och vi måste skynda till bussen. Kalla och trötta som vi är förstår vi inte riktigt att bussen framför våra ögon faktiskt är den som går till Slussen, så de missar den. Vi orkar inte mer och bestämmer oss för att de får sova över, lika bra det! :) Men istället för att gå och lägga oss direkt börja vi se på PS I Love You. Vid 5 ger vi upp för Simon som ber om att få sova och vår trötthet och går och lägger oss.

Harribo och jag vaknar, lite konstigt nog, halv 10 och börjar snacka medan Simon sover vidare (tror vi)! Men antagligen väckte vi honom så han ligger där med täcket över huvudet, kalastrött och kan inte sova. Vid halv 12 pallrar vi oss upp och de drar hem när jag går till tandläkarn.

Känns bra att jag inte sovit alls så mycket förra natten med tanke på att det är game-night hos Amanda the panda i natt. Vi ska lana tv-spel och käka pizza och massa gott hela natten, är tanken. Känner att jag måste slumra lite innan det bär av mot Orminge. Men jag är verkligen SUPERTAGGAD!! :D Med lite energidryck kommer det nog bli awesome, tror kameran också hänger med! :)

Trevlig lördagkväll, people!


Kommentarer
Postat av: Antonia

åhh vad kul det låter, känner för att festa ikväll men nee, hemmakväll istället :/ <3

2010-10-23 @ 19:06:07
URL: http://neverdream.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är alltid kul med tvspel. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-24 @ 15:37:05
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0