DET HÄR ÄR MINA ARMBÅGAR, JAG SKA VÄSSA DOM IKVÄLL

ge mig nånting att tro på när ljuset är släkt.
Hann med både pizzamiddag (tummen upp för Sara Lee's pizzakit!) hos Ida, lite middag hemma och matteplugg ikväll! Taggar inför matte G-provet imorgon, det skulle vara kaos om jag fick IG.. Men det går nog bra, förhoppningsvis!
Idag var det fan vår! Gick i tunna vårkläder utan att frysa (gick runt på stan i pappas gula, skitiga mecka-med-segelbåten-jacka och såg ut som en liten fluffig kyckling!)och satt i bara tunna tröjor i solen efter första lektionen. Det skönaste var nog ändå när jag skulle hem ikväll och jag förberedde mig för att möta den sedvanliga kylan utomhus och jag blev positivt överaskad, jag frös inte, ingen såndär slående kyla när jag öppnade dörren! Så bra!!
Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon, då väntar mysfrulle! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0