elda upp mitt hus, gör det ikväll, så det finns nått som glöder

Jag känner mig helt borta i huvudet eftersom jag inte kunde somna förrän klockan FYRA inatt, inte.trevligt.alls! Så därför var jag väldigt upp-och-ner idag men det funkade typ. Japp, och imorgon är det fredag, om ni inte visste, bara påminner lite! Såhär mycket intressant hade jag att komma med för idag!! Mina ben känns som de bränner och nu ska jag äta lite tårta som jag snabbt slängde ihop när jag kom hem. Resultatet blev som det blir när man låter en mignärjagärsuperjättetröttochheltzombie gå lös bland mjöl, grädde och dylikt i köket... Men den är nog god, annars får jag nog någon sorts anfall (om jag orkar med något sånt)! Jag ska sluta whinea och äta istället.
Fick återigen en sån där lust att bara skaka om bland alla vardagsrutiner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0