SHAKE IT LIKE A POLAROID PICTURE

Hade en värd fredag med värda vänner, fick nästan lite lovvibbar igen! Den enda och najsiga gympalektionen (brännboll och vi vaaaannn, fast jag bidrog väl inte sådär jeeetemyckee.. hehe) följdes av asiatisksushiglassbuffé på Rice med 6 andra babes! Efter att ha proppat i mig m.y.c.k.e.t. mat var vi några som chillade ett tag i solen vid stadshuset och sen hängde jag med ida hem för ännu en av våra romantiska middagar. ;) Satt på balkongen med tända ljus, te och prat hela kvällen och lyssnade på mysmusik, bl a detta och mmmmm den här, och orkade inte ta oss vidare till Lydia i utskogen! Hade sedan ett väldigt givande samtal med en man på tunnelbanan som ville tända en majbrasa redan ikväll/natt men jag avrådde honom från att vara så busig. Han tog mitt råd, önskade mig en trevlig afton (klockan 00.10 på natten, men vafan natten är ju ung!!) och steg av. Gaaash vad klockan blev mycket nu måste jag sova känner hur ögonen slocknar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0