WHAT'S THE POINT

Japp, nu är de slitna hårtopparna borta! Känns skönt och ser fräshare ut men annars ser inte längden så annorlunda ut (pjuuh!), så jag är riktigt nöjd! Efteråt satte vi oss i solen på Skinnaviksberget och såg ut över Stockholm (eller ska jag kanske säga Mordor.. ;)), liksom flera andra chilliga ungdomar och en långhårig man i t-shirt, byxor/långkalsonger, morgonrock och tofflor gjorde. Han vandrade långsamt omkring, tog en cigg, inga hastiga rörelser, hittade en vante och stoppade den i fickan, hahah! Varför slösa en alldeles utmärkt vante liksom!?!
Drog hem och blev plötsligt väldigt arg på allt och alla. Mamma och pappa fick ta den smällen.. Ville äta något och lyckade tillsist med möda skrapa ihop ingredienserna till ett halft sconesrecept, tragglade med den retarderade ugnen och höll nästan på att bränna mina scones när jag märker att osten . är . slut . OSTEN! SLUT! Det var droppen, slängde grytlappen i golvet och gav genast upp alla tankar om att bli hemmafru (om det någonsin ens existerat såna tankar, tvivlar)! Men jag överlevde i alla fall ostkrisen och livet går vidare!
Nu ska jag göra sista uppgiften innan lovet!
Mina scöwns!! Deliciösa!
och lite pre-dinner snack.. It's good for you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0