VÄRT

Jag har varit uppe sen klockan 6 imorse och är helt utmattad! När vi kom hem på morgonen kunde jag inte somna om så jag var uppe och gjorde absolut ingenting i ungefär 4 timmar och sen fick jag såå bråttom till skolan och så blev lunchen helt failad som vanligt. Bra där, verkligen. bra. Men aja, sen var dagen helt faaaabilous, eller rätt så, det funkade. Fast jag fick reda på att vi har cpfranskacpcpcprov redan nästa vecka... Men förutom allt sånt så var det mysigt att se alla igen!! Sen efter skolan svalt jag typ sönder, åkte till stan en sväng med två bruds och jag åt och jag var inte nyttig och jag som hade börjat en nyttig era i mitt liv MEN JAG FYLLER FAKTISKT ÅR IMORGON SÅ WAWAA JAG HAR EN URSÄÄKT! Nu har jag talat om mat, igen... Men över till andra saker! :D Kom hem och jaaaahhh, jag åt, men men menmenmen..  Trots att jag sen var mycket trött och som en liten ballong så antog jag erbjudandet om en promenad med Jenni och tur var det!! Fett värt juee! Shit vilken nostalgirunda det blev och så fick jag åka kundvagn också (en guldig kundvagn var det förstår ni, bara det bästa i saltsjöööbaden!) Och nu är jag så trött så jag bara tror att jag vet inte vad åh nomnomnoom vad min säng ser gosiiii ut jag vill bara äta opp den men NÄ för då har jag inget fantastisiöst (nytt, eget ord! Oh så fyndig jag ääär!) att lägga mig och min arma kropp på och det vore ju alldeles förfärligt!
OC <33333 Seth <33333 så, såååå bra, hade nästan glömt hur bra men never more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0