DON'T LET THAT THOUGHT SLIP AWAY

Idag efter skolan tog jag mig i kragen och stod emot lusten att åka med massa finisar till stan där jag kunde ha fyndat på Weekday-rean och kanske ätit glass i solen(<3) och åkte istället hem för att PLUGGA! Nu är fröken duktig framme... Nämen min hjärna måste ju ha nått fel eftersom jag bara får jobbiga ryck att jag måste vara värsta duktig, jag orkar inte med det. Ändå är min pluggmotivation på noll, och den sjönk ännu mer när jag visste att jag istället kunde ha varit i stan och myst och inte hållit på med fittfranskan.. Matte gjorde jag inte heller.. Men franska har jag gjort, en del i alla fall, och det var så kul att jag typ kräktes verbalt några gånger! Just nu är jag så fucked up att jag sitter och filosoferar kring mitt liv det föregående året och verkligen LOL:ar åt en massa cp saker jag gjort och upplevt (jag känner att jag ångrar saker, men det ska jag verkligen inte göra för jag vill fan uppleva saker och göra misstag i livet! Göra knasiga saker innan jag blir för "mogen" för det, som jag sen kan titta tillbaka på och skratta åt!!) Just nu känner jag för att fika sooo badly, och så vill jag såklart ha sommar!!! (shiiit, omgOMG snart har jag gått ut ettan, vart tog året väägen?!?!?!!??!?!)
...


Kommentarer
Postat av: Floppi

Jävlar, känns som att det här är det sista sommarlovet där man verkligen VERKLIGEN kan go helt crazy och inte vara för mogen för det. Ush, nä jag kör de tre andra sommarloven oxå!!

2011-04-05 @ 17:51:11
URL: http://levalivet.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0