EVERYBODY LOVES PIE

Klarade av både matteprov och engelska muntliga nationella idag och det kändes helt okej. Älskar att jag inte stressar upp mig över såna här grejer längre, så skönt, och det hjälper ju verkligen inte att stressa! Var taggad på att dannzzzaaa ikväll men nehepp, nu är vår lärare sjuk och vi har ingen vikarie så istället sitter jag här (och jag som skulle spendera mindre tid vid datorn..hrmmm....) och ÄTER! Smoothie och toast, såå gott!! Alltså, jag ÄLSKAR verkligen att äta!!! Hahahaa, men helt seriöst! Typ imorse åt jag nybakade scones hos Jenni och det var fan matorgasm på det och t ex nu, helt perfekt, asgod smoothie, I die!! Gillar att jag på muntliga sa att jag vill resa överallt för att uppleva all mat som finns i världen, liksom äta mig genom världen - så sa jag! Nu ska jag typ. äta. lite till...(!?!?!?!) och plugga för idrottsprov (lär inte ske!). Laterooo
Daaamn right, put it down you little fatty!!
Hahahhaha, han har rätt högt sockerintag! precis som jag.. äta 
.
(Ska sluta hylla mat hela tiden i mina inlägg :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0