över söders tak

Igår var en sån där dag då jag bara tog dagen som den kom. Hängde på stan med Ida, tog en fika, mötte upp några andra, åt en mozarellatäckt pizza, trog till Max där vi spenderade hela kvällen på det underbara taket på hans hus där man ser ut över alla andra tak och hela staden! Dricka och cigg konsumerades i goa människors sällskap under stjärnhimmelen samtidigt som vi lyssnade på 17 år, Resten av ditt liv, Kärlek vid sista ögonkastet, Closer och andra måbra låtar. Hörde jag perfektion?? Ja men visst var det perfekt! Det är i ett sånt läge som livet känns fulländat. Att sedan hemresan krånglande, att sl kan gå och ta sig någonstans och att vi fick vänta på burren i slurren 1 timme och 50 minuter ska vi inte prata något mer om.
Idag har jag bara njutit av den svenska sommaren med Jenni, våra planer om att baka byttes snabbt ut mot sol och bad när vi kände lökigheternas lökighet. Och nu svider jag om till aftonklänningen för ikväll ska vi äta ute! Hehe, skämt åsido, vi bestämde oss faktiskt att äta middag ute vid Holmen Bar och Kök här i saltis. Något som måste göras i alla fall någon gång under sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0