en dag, tre val

27 augusti, då händer det grejer minsann!
1: Andra dagen av popaganda, den dagen jag skulle vilja se, den dagen då Lykke Li och jj spelar
2: Timbuktu OCH Hoffmaestro gör en spelning tillsammans
3: En lite mindre, trevlig festival tar plats vid Vinterviken med bl a Ska n' Ska och DOM!
Tre olika grejer men jag är liksom taggad på alla! Något ska jag i alla fall gå på, frågan är bara på vad? Och sen kommer också pengar med i bilden... Jag måste minst sagt sova på den här saken!
'
Nu sitter jag och äter pistaschbulllängd, medveten om att jag skrev tre L på rad, orkar inte ändra, fick för mig att lyssna på Cher, känner mig redo för kommande termin och år och att ta tag i saker som jobb, skola, träning(!) n' shit. Och jag är medveten (jag är medveten om väldigt många saker inatt känner jag!) om att det här är mitt andra inlägg inom ett pinsamt få antal minuter och med det vill jag även önska alla en god natt!
underbaar gif som inte alls passade in här!

Kommentarer
Postat av: ida

SKANSKANSKANSKANSKANSKANSKANSKANSKANSKANSKANSKANSKANSKANSKANSKANSKANSKA!

(fan vad coolt att jag inte failade på nån :O(k.))

2011-08-11 @ 11:15:02
URL: http://aboveandbeyond.webblogg.se/
Postat av: ida

SKANSKANSKANSKANSKANSKANSKANSKANSKANSKANSKANSKANSKANSKANSKANSKANSKANSKANSKANSKANSKANSKANSKA!

(fan vad coolt att jag inte failade på nån!(k))

(och nu laggade första kommentaren men den gick säkert fram så kommer du få två där jag har försökt skriva samma men inte har det, aaaaah vad piiiiiinsaaaaaaaamtttttt!(mega-k.) :3

2011-08-11 @ 11:16:58
URL: http://aboveandbeyond.webblogg.se/
Postat av: ida

jepp, det blev några stycken. nu är jag elak för nu tror du att du får en massa najsiga kommentarer av normalt folk så är det bara jag som har adhd.

denhär kommentaren behöver du inte ens publicera haha;)

2011-08-11 @ 11:18:03
URL: http://aboveandbeyond.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0