MAHAHAA SKADEGLÄDJE OCH CAPS

Lite ändrade planer blev det igår kväll, sushi i solen istället för Holmen Bar & Kök och sen bakning av en ultimat gigantisk kaka (som jag nu ätit upp för jag ärr typ plötsligt arg?? och känner mig verkligen jättesmal och härlig nu...!). Och sen efter att vi shakeat till Big Booty Hoes drog vi ut på longboard och chillade i Saltis, som var i princip öde, på en bänk under stjärnhimmel och hade superserious deep-talk! Lyckad kväll med andra ord, och det var det även idag! Drog ihop några på dagen och tog oss ett dopp i Långan och sen lagades det middag hos Viktor, som äntligen kommit hem, och hade det trevligt där och även i stan, dit vi drog efter kaffet hehe! Mmm, jag vet inte själv vad jag skriiver nu för jag är väldigt trött och så och fortfarande rätt arg, mest över det där med kakan och dylikt.. Och en underbar frukostblogg kommer ju verkligen förstöra mig gaaahh. Jag.blir.så.trött. och jga är liksom redan trött!! Orkar inteee. Sovasova sovaaa!!
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0