mmmm lite kräftskiva jajajjaaa mat sådär gooott

Skulle träffa Amanda igår och visst gjorde jag det! Det hela utvecklades till en middag på stan med både henne, Hannah, Lydia och Harriet, jättetrevligt! Och ikväll blir det kräftskiva hos Amanda, så himla mysigt! Har sett fram emot kräftskiva ett tag nu. Jag och Jenni sprang iväg idag för att köpa kräftor men lite orutti som vi är köpte vi frysta och tänkte inte på att de behöver tina typ en hel dag... Hehee Men man lär sig av sina misstag och problemet är redan löst! Nu blev det här nog det mest intressanta blogginlägget genom tiderna men äh, jag slänger in en liten gif så blir alla glada och nöjdaaa! hoppas jag. (Jag är under lite stress, okej!?)
aaaah the burgers JUST KEEP COMING!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0