säger det igen, skola. what IS that even..

Vakna tidigt (10.45 hehee) till alarm känns mycket ovant. Någon slags bajssmak i munnen. Mat till katterna, jag kräktes några gånger. Nästan. Plötsligt kommer den där handikappade känslan som jag inte haft på sååå såå länge, den där känslan när allt blir en jävla utmaning. Typ att sminka sig, hur gör man ens det..? Eller jag kan väl men jag kommer aldrig igång och kläderna jag tänkte ut igår kväll (t o m provade) känns helt fel idag. Vafalls!?!? Aja, kort dag, sen tror jag at jag drar till stan en liten snabbis! Jag.behöver.jeans.PRONTO
Ska skaffa några jeans som inte kräver att jag gör den här dansen varje gång jag sliter på dem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0