rubrikN

Jag har varit så otroligt seg och otaggad på allt och helt enkelt lite tpl (som Max skulle sagt) de här senaste dagarna. Utan anledning. Imorse (läs klockan ett på dagen) hade jag ingen aning om vad det var för dag, men sen kom jag på att det var onsdag och att jag skulle till Erik på kvällen för lite trevligt häng. Jag vet inte om det var åskhelvetet som bröt lös och påverkade mig eller om det bara var allmänt som jag kände mig helt körd i huvudet, skakis, och jag blev lite arg över att jag var så klen! Satte mig bara i soffan och orkade inte göra mig i ordning eller något. Men jag ville ju såklart ändå åka och visste att det skulle bli kul, så jag tog mig i kragen och med lite hjälp av min pappa, som gärna tar en sväng med bilen, tog mig till Erik. Och visst hade jag kul!! Känner nu i efterhand att det var precis vad jag behövde, den rätta medicinen mot min sega inställning, jamma lite i källare och mysa lite på balkong. Insåg, som så många gånger förut, hur bra man kan ha det och att det var riktigt härligt att träffa alla de människorna igen, flera som man inte sett på alldeles för länge! Så inatt går jag och lägger mig med ett gott humör! Och Ida, this one's for you.. ;) hahaha nej men skämt åsido, det kommer andra gånger så krya nu <3

Kommentarer
Postat av: ida

aaaaah <3 <3 <3 <3

2011-08-11 @ 11:13:59
URL: http://aboveandbeyond.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0