patrik stjärna och jag har en del likheter..

Vad ska jag säga om gårdagskvällen? Fest i Amandas partytält. Hur.lyckat.som.helst. Det var grillning och dans, storm och prat och framför allt sköna men något nerdränkta människor. Men i slutet hamnade jag i deck-mode och sen slutade det med att vi som sov över låg på köksgolvet och åt mackor - med smör!! Somnade tillsist när kräkhickningarna upphört och vaknade till att göra en maffig och flottig frulle. När jag kom hem tänkte jag att jag skulle kolla på serier och äta Ben & Jerry's och vara sådär allmänt skön men såklart har jag sett klart på massa serier och glömmer be pappa om att köpa glass. Jahapp, så då tog jag av mig byxorna och la mig istället på golvet (det är något med golv..) och gosade med Gucci. Skön...t! Men nu vill jag typ se Björnbröder, igen, för typ fyrahundrasjuttioelfte gången den här månaden, för älgarna är så bra. <3 Och idag står det kräftor och vårrullar på aftonmenyn, den spännande kulinariska kombon beror på att jag var så fruktansvärt sugen på vårrullar så det bara gick inte utan dem! Nu ser det också ut som om pappa ska återvända till affären för att åtgärda det som krävs att åtgärdas! Och jag känner hur fenomenalt bra rubriken passade till det här inlägget, en röd tröd genom texten, verkligen.
hahaha, kolla på hans små nuttepluttefötteer!! och kinderna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0