looks like morning in your eyes

Jag är lite tom i bollen just nu. Efter en dag med två rätt sköna lektioner och strosande på stan med Lydia och Ida var jag vrålhungrig så självklart vräkte jag i mig middag som tillagades av mig i egen högperson. aldrig någon behärskning, jag är ju hopplös. Vårrullar OCH pasta med pesto och mozzarella lagade jag (för jag kunde inte bestämma mig för vilket av det jag ville ha..) medan min bror sov på altanen i solen. Varmt och härligt blev det ju idag (vilken tur att jag tog på mig mina svartaste kläder imorse dårå!!) och på stan hittade jag äntligen ett par jeans och sen lite otippat ett par söta jeansshorts. Fick lite sensommar känsla och ville ligga i gräset på en grön äng! Inget jag gjorde men det frestade, och med en glass i handen, eller vattenmelon, jag ska ju vara nyttig. Suck! Men i det stora taget känns det som att hösten är påväg med stormsteg och även fast det skulle kunna vara sommar livet ut enligt. Men jag välkomnar ändå en strukturerad höst av ansvarstagande (jag har gjort seriösa pakter med mig själv om ansvar n' shit!) och med tekvällar, mys och stora, stickade tröjor.
Lyssnar lite på mysiga Seabear, Norah Jones och en somrig lista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0