och så kändes det som sommarlov igen

Underbaraste kvällen! Obeskrivligt bra. Efter en rätt lång skoldag med magont och för lite mat tog jag, amanda och hannah oss till Mosebacke terass. Efter mycket förväntan stod vi längst fram och fick vi se Movits! och när jag bara vände bort huvudet för någon sekund stod plötsligt Timbuktu där, och sen Promoe!! En hand på axeln. Nemen ser man på, tess och max! "Så va e på gång..." och där var Kapten Röd så nära att jag kunde röra honom! Sen kom också General Knas och det var delelelelelikat, bombastic, fantastic. Och efteråt bondade vi lite med själva Promoe och berättade för honom om när jag och hannah tog bild med "honom" (någon som inte ens var lik honom.. haha) på Emmaboda. Efter lite naaddamaaat på dorren drog vi till South Side, jag var ekonomisk, bara chillade och smälte kvällen och gick/sprang sen till slurren. Väl på saltsjöbanan, lökig och ofresh efter min spurt stannar en man, påväg av tåget, vid mig. "Säkert någon familjekompis eller något" tänker jag, han ler. "Vad fin du är!", och går sen av tåget, inte obehagligt sagt, bara artigt och jag blir glad.

Kommentarer
Postat av: ida

jag kan inte ens beskriva min avundsjuka. men bruden, du var värd denna dag!! jag vill ocksååå aattt nåååån skaaaa staaannaaa uuuppp påååå tågeeeeeeet!! hehehe ;)

2011-08-25 @ 08:51:37
URL: http://aboveandbeyond.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0