sista gången vi delade en spliff på balkongen, satt uppe på natten

Sista gången vi delade en spliff på balkongen, satt uppe på natten. Var på mysigaste lilla Reggaefestivalen i Vinterviken igår. Ida, Hannah, Amanda, Hanna och Janine var med och vi satt i gräset i perfekt sensommar eftermiddagssol och beskådade vackra långkjolar, mammor med barn på axlarna, alla dreads, tog bild med General Knas och lyssnade på musiken. Det blev sent och vi var med och dansade med ska n' ska för deras nya video(!!!) men väntan på att de skulle spela var lång, vi dansade meeeeraa och sen när det var slut vid 12 tog vi oss till en fest i närheten. Där var det nya ansikten, varmt, ännu mer dans, mycket balkonghäng, springa barfota till tunnelbanan, vi allsångsrappade, väntade på gash i säkert en och en halv timme, "vart jag mig i världen vänder" och hade kul ända till halv 6 på morgonen då jag och ida gick de få metrarna hem till henne. Vaknade 2 idag, gjorde fattiga riddare med socker, kanel, jordnötssmör och sirap, köpte godis i axan och hittade min toffs på gatan på väg till tunnelbanan hem. Värd lördag helt enkelt!!
Vi och generalen och lite gos
snyggkusinerna och frukosten.
Snodde bilderna av Ida och Hannah, taack för lånet babes <3

Kommentarer
Postat av: ida

asså shit, mitt hjärta värmde när jag läste dethär för jag hade typ glömt hur najs vi hade det! riktigt jävla underbar beskrivning! <3

2011-08-28 @ 20:56:42
URL: http://aboveandbeyond.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0