osäkra men ändå snygga

Nu när terminens sista vecka snart kickar igång är man ju klar med det mesta i skolan och jag känner hur jullovssjukdomarna börjar bryta ut. Såhär när man börjar slappna av så bara avgår immunförsvaret och jag personligen kraxar som en kråka just nu. Men igår, efter att jag hade skickat in samhällskunskapsinlämningen (längsta.ordet.ever) åkte jag raka spåret till orminge där jag avnjöt en utmärkt spelning. Efter det var vi ett gäng som sjungandes drog vidare till lite dans, vin och trevligt sällskap. Osäkra MEN ändå snygga, vandrandes i våra ca 1 cm höga klackar. Kul att ha kul!! Och sen kom jag hem och la mig i min svinsköna säng, gick upp någon gång på förmiddagen, hasade runt hemma i en stor kofta, åt frulle halv 5 och taggar nu sushimiddag med lite lejoninna.
vi hängde ute och sjöng tänd ett ljus för att få upp julestämningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0