DO NOT TOUCH

loverdaze

HAHAHAHAAAHAHAAAAHAHA, typ skönaste bilden!! Älskaaa <333 Annars ville jag bara säga heeeeeeeeej, här är jag!! Fick tillbaka mina Converse idag and that really made my day! :D Kort skoldag och lång sovmorgon men jag satte klockan på 7.00 för jag var tvungen att gå upp och läsa ut en bok.. Men nu är det heeelg, wiiiiiiie! Efter skolan hade jag rostade mackor-mys och snack med en kompis och just nu lyssnar jag och mamma på den här och den här låten (hähähä, justin timberlake..), gammalt som gatan men braaaa enligt oss!! Hihih, jag gillar min mamma, tror jag ärvt mina spontana, flummiga dansutbrott från henne.. :3 Hon står just nu här i mitt rum och langar tyngsta movesen, nu ska jag joina henne, hehehhe! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0