EPIPHANY #2

åh.min.gud.!.!.!.!. WOODY ÄR BÖG! (MENJAGHARINGETEMOTBÖGAR, DEÄRTREVLIGAOCHFINAOCHJÄTTETREVLIGAAAA) Han kommer ju ut ur garderoben OCH SÅ ÄR HAN BAH HELT SJUKT GAY!!!!! Är jag först med att märka det här eller anade någon annan också det här, är jag ensaaaam!?!?? Den här teorin är långt ifrån färdigdiskuterad!
Hjälp, jag googlade (JA, jag googlade...) på Is Woody gay? för att försöka hitta nått som stödde min teori men det ända jag hittade var länkar till Woody's Gaybar i Philadelphia, Tucson, Dallas och massa andra ställen, inte precis vad jag var ute efter.. Men Woody's gaybar verkar i alla fall vara ett populärt ställe, kanske därför de valde ATT KALLA KARAKTÄREN I TOY STORY FÖR WOODY, ETT HEMLIGT MEDDELANDE GÖMT I NAMNET, ATT HAN FAKTISKT ÄR GAY LIKSOM!! JAG VISSTE VÄL DET! SNÄÄÄP PÅ DEN!

Kommentarer
Postat av: .........WHAAAAAAAA

damn hes totally gaaay

2011-02-08 @ 22:13:19
URL: http://imnotvain.blogg.se/
Postat av: ida

blir inte han tillsammans med cowboy-tjejen? för annars så NAILADE DU DEN REJÄÄÄLT BRUDEN HAN ÄR GAY! ;)

2011-02-09 @ 08:21:45
URL: http://aboveandbeyond.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0