HORSES WITH HORNS

weheartit, littlepalaces

Enhörningar, de är rätt fina de! :3 Dessutom är de högst levande liksom dinosaurier, eldsprutande drakar, lurviga rumpnissar och såna dära flygande små, gröna, irländska tomtar! Existerar visst! Jag är inte alls galen!?! Eller så kanske jag är det efter att ha tränat för första gången på typ 3 år, eller vad blir det!?!? OMG, vi hade STYRKETRÄNING, HERRE! Jag.D.O.O.O.G. Armhävningar liksom... JAG HAR INGA ARMAAR!?!??!!! Men sen shake'ade vi boooteeey också och det var kult fast jag såg säkert helt förskräcklig ut men aaaa, kåå liksom! Sen kom jag hem och checkade återigen av en av dödssynderna, frosseri CHECK! Vill inte ens tänka på hur mycket jag åt... åh jisses vad jag tjatar men verkligen, det.var.inte.okej... Ja oooj vad jag blir fit nuuurå!!! Aah, nu ska jag nog sova så jag kan vakna upp snart igen och äta lite mer! :D hahaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0