.

Varför är allt mycket finare, roligare, godare och bättre när man inte har tid för det!?!? Som idag, jag är äntligen klar med en jääävla engelskaskitfukkelifukkuppgift men det fanns så mycket annat jag ville göra istället för allt verkade så kul just då! Men nuu, nää nuuu orkar jag inte trallalaaaalaalaaa.. :P
Men asså mina föräldrar är ju så knasiga ibland. Jag har gått runt och varit trött hela dagen och sagt K till typ allt de sagt. Plötsligt säger mamma F och jag bah whatttaafuuukk!?!?!!?! Då har hon hela tiden trott att K betyder kuk!!! Och därför sa hon F för fitta! HAHAHAAA Hon är ju för gooo! :P Men sen klagade hon att jag lyssnade på så hård(!?!??) musik när jag lyssnade på MGMT!?!??!!!? Så därför var jag tvungen att dunka på med massa dubstep på högsta bara för att leva upp till kraven lite.. hehehee. Sa någon trottsig tonåring!?! Näärå, fast bara ibland. ;) Ni måste också kolla in SamthaMan, coolaste killen bah!!! :D Nu är jag iaf typ såhär glad för nu är det LOOOOV!!! :DDD
och nu vet jag inte vad jag skriver längre för jag är helt trött i huvudet vill göra massa saker och lyssna på så många låtar att jag inte har någon aning om vilken jag ska börja med och så vill jag se på filmer och har en hel lista med filmer jag vill se men var ska jag börja och var ska jag sluta och hur ska det här gå när jag inte har några såna dära inga fina skiljetecken någonstans AGAAHAHAHWAAAWA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0