HEART SKIPPED A BEAT

God morgon! Tänkte försöka mig på ett litet morgon inlägg, lite baraförattjagintevetriktigtvarför. Vaknade i arla morgon men låg kvar i sängen alldeles för länge, fick kasta mig upp ur sängen, hjärnan och kroppen hängde inte med, föll pladask på marken och insåg att jag inte skulle hinna med det tidigare tåget så nu sitter jag här med lite mer tid. Lyssnar på schyst musik, som varje morgon, grymt bra sätt att starta dagen på enligt mig. Man blir aspeppad! :D Men man kanske tänker sig att jag lyssnar på något mysigt som t ex Banana Bancakes, det gör jag också, ibland! Men nu så aaa, mm.. kände jag lite för det här *host* hähä, japp!
L8r m8s!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0