MESS UP MY BED WITH ME, KICK OF THE COVERS I'M WAITING

Paperweight - Joshua Radin & Schuyler Fisk

älskar den här bilden, såå härlig! <3
source: childhoodlight.tumblr

Mysiga bilder och mysig låt!!
Nu är jag hemma igen och imorgon börjar skolan, helt ok enligt mig. Då är man iaf ett steg närmare sommaren, som jag längtar så vansinnigt mycket efter! :P Hade hur som helst en trevlig dag med Harriet i forum och träffade även Amanda ett tag! :D Jag hade inte tänkt lägga pengar på något att äta men tillsist tog vi en smoothie på Naked Juice Bar och snacka om att det var värt! Naked Juice Bar är nog min nya kärlek (jag kör på materiel kärlek eftersom jag inte hittar något mer i människoformat.. :P) och känns verkligen somrigt och fresh, hihih!! Jaaah, vet inte riktigt vad jag skriver här.. heheh.. tänkte att det skulle stå något fint i bloggen men jag är lite för trött efter en sömnlös natt så allt blir lite knasigt. Om ett tag väntar väl sängen, det är ju skola imorgon men lyckligtvis börjar vi inte förrän kl 12.
Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0