TOMORROW THERE WILL BE NO SORROW

source: childhoodlight

Jag skulle vilja ha någon att vakna upp bredvid på mornar som denna och som går upp och steker pannkakor till frukost! Myys! Mys är också det rätta ordet för att beskriva gårdagen. Skolan började sent, bara två lektioner, sen iväg till forum, nej sickla, nej stan blev det! Där vi köpte lite gott i Gallerian och satte oss några stycken vid ett bord för fika. Men sen blev vi avbrutna och de sjasade bort oss eftersom vi inte var gäster på caféet och inte fick sitta där. Eftersom vi tyckte vi blev avbrutna i vår fika så åkte jag, Lydia och Ida vidare till Café 60. Mätta som vi var delade vi på en smoothie, hehe, men tiden gick och när klockan närmade sig 8 tyckte vi det skulle sitta fint med lite middag. Så då blev det en Ceasarsallad för min del, mums! Efter ca 4 timmar(!?!!) där, runt kl halv 10, började vi röra på oss. Ida och Lydia åkte hem men jag mötte upp Harriet i slussen för att åka till Erik där vi myste lite till! Vid 1 tog jag taxi(! Tack pappa!! :D ) hem och så lång var min härliga dag. Ikväll blir det lite mer mysiga grejer. Jag är lycklig! :D

Kommentarer
Postat av: Antonia

Mysmys, snygga bilder. Gillar den i mitten med pannkakan! :)

2011-01-16 @ 11:25:39
URL: http://neverdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0