IN THIS WORLD

Lily Donaldson by Greg Kadel Numéro #96 september 2008

Jag och Pandis idag. (pandas bild) :)

Jaaahaapp.. Hade tänkt att skriva nått lite smart och fint här men äsch, vad vet jag.. Allt blir bara knas nu för tiden! :P Exempel på det är mina 2 lite övertrötta inlägg som jag la upp här igår kväll/natt men de är ju faktiskt ganska najs också! Andra dagen i skolan gick ju bra den med. Öronen fylldes med musik stor del av dagen tack vare Pandas awesooome iPod! Nu ska jag försöka få tag på pappa så att vi kan kirra en viktig sak! :D

Kommentarer
Postat av: Pandii

meheheehhee dubstepmodeeee :D <3

2011-01-13 @ 17:33:59
URL: http://amandathepanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0